Programa 2014

Dissabte 4 d’octubre del 2014

Durant tot el dia
Exposició El laberint del So de Angel Distefano  i exposició de taules amb recursos i materials didàctics musicals.

MATÍ

9.00h – Arribada i entrega de material

9:30h – Presentació i benvinguda

9:45h – Percussió Corporal (taller grupal) – A càrrec de Santi Serratosa
La Percussió corporal com a recurs pedagògic

10:30h – TALLERS I* (lliure elecció)  

A: Ipad a l’aula – A càrrec de Ángel Valverde
Orientat a educadors de tots els nivells
Taller parcitipatiu que facilita noves formes de motivar i millorar l’aprenentatge musical amb l’ajuda de l’ipad.

B: Basket Beat: Música i esport – 
A càrrec de Josep Mª Aragay
Orientat a educadors de secundària
Taller pràctic orientat a donar a conèixer els fonaments musicals i socioeducatius de la metodologia Basket Beat. Crear ponts entre l’educació musical i la música comunitària.

C: Creativitat musical: ara toca fer música – A càrrec de Adolf Murillo
Orientat a educadors de secundària
Taller que presenta diferents propostes on l’aprenentatge fent música esdevé l’eix central de l’aula. Propostes creatives i obertes per canalitzar i descobrir  el potencial creatiu de l’alumnat.

D: Hi havia una vegada: Música i narració – A càrrec d’Elena Pereta
Orientat a educadors d’infants 2 a 5 anys
Taller que presenta la musicalitat dels contes com a eina per treballar amb els infants. Músiques que expliquen històries emocionants; contes sense paraules. Imatges que canten, il·lustracions plenes de sons.

E: Mètode Tot Sona: Estimulació musical – A càrrec de Dàmaris Gelabert
Orientat a educadors d’infants de 0 a 6

If you are ready to adequately get assistance from an individual that you know, there is no benefit to paying someone that will help you. You can depend on the very essay editor Predicated on your major, year in school, and additional elements, you could well be qualified for the aid. Financial aid is essential for many students. In addition, obtaining some federal aid will lessen the scholarship amount which the student requirements.

anys
Taller per aportar idees, recursos i materials per a treballar la música en totes les àrees de desenvolupament dels infants. Oferir un programa estructurat i dissenyat per Tot Sona, que ajudarà a implantar un temps específic d’estimulació musical dins el primer cicle d’educació infantil.

11:30h – Break / Visita als expositors

12:00h – TALLERS II* (lliure elecció) 

13:00h – PRESENTACIONS I* (lliure elecció)

A: Namana: cantata pedagògica – A càrrec de Anna Maria Piera, Marta Poal i Eduard Herrero (Escola de Música Municipal de Granollers EMMG )

B: Música petita i new age piano album i nadala Tolmos – A càrrec de Antoni Tolmos
Donar a conèixer obres de nova creació adreçades a estudiants de piano de nivell elemental i mig. Incidir en repertori amb alta intenció emocional, amb sonoritats modernes i textures harmòniques amples. 

C: How It’s made? de la pràctica a la teoria – A càrrec d’Oriol Ferré
Idees i processos creatius en l’elaboració de materials didàctics.  Anàlisi, disseny i creació de materials didàctics. Potenciació i interrelació de diferents maneres de pensar en el procés de creació de materials.

D: Els radiobots: Sings, dances and learn english – A càrrec de The coconouts
Espectacle musical amb petites històries, cançons enganxoses i lletres senzilles protagonitzat per robots. Tot plegat, un vehicle perquè els més petits aprenguin anglès tot divertint-se.

E: Tyanutnit, el fil de vida – A càrrec de Marta Bertran Ramon i Montse Dulcet
Aquest llibre presenta tot un seguit d’estratègies, exercicis, consells i pràctiques que utilitzen la música com a vehicle i eina per teixir el més difícil de teixir entre uns pares adoptius i un nen adoptat: el vincle.

13:45h – PRESENTACIONS II* (lliure elecció)

14:30h – Dinar / Visita als expositors


TARDA

16:00h – La veu com a eina (taller grupal) – A càrrec de Gerson Gelabert
Taller pràctic d’excercicis i jocs col·lectius de percussió vocal, cant coral i converses sonores.

16:30h – PRESENTACIONS III
Pssst!!… que comença! – 
A càrrec de la Plataforma Lacord

17.00h – TALLERS III* (lliure elecció)

A: Mètode Gordon – A càrrec d’Eli Pujol
Orientat a educadors d’infantil i primària
Taller pràctic de Music Learning Theory. Es basa en el principi segons el qual la música pot ser apresa a través de processos anàlegs als de l’aprenentatge de la parla.

B: Cercle de Percussió: Drumcircle – A càrrec de Pau Gimeno
Orientat a educadors de primària i secundària
Taller pràctic amb la intenció de fer música de manera improvisada. Ens inspirem  en rituals antics que reunien pobles sencers per fer música amb l’intent de celebrar, invocar isobretot participar. És una experiència acostuma a ser divertida i promotora d’una estona de relació saludable.

C: Creativitat musical: ara toca fer música – A càrrec de Adolf Murillo
Orientat a educadors de secundària
Taller que presenta diferents propostes on l’aprenentatge fent música esdevé l’eix central de l’aula. Propostes creatives i obertes per canalitzar i descobrir  el potencial creatiu de l’alumnat.

D: Breaks musicals a l’aula – A càrrec de Dàmaris Gelabert
Orientat a educadors d’infantil i primària
Taller per aportar eines i entendre que l’aprenentatge és més efectiu quan es produeixen breus moments de descans cognitiu amb el suport de la música i el moviment.

E: Danses urbanes, més que una moda! – A càrrec de Berta Pons
Orientat a educadors de primària i secundària
Taller de moviment amb els diferents estils i músiques que engloben les danses urbanes. Activitats que ens demostren que el cos humà  interpreta a través dels seus moviments la música.

18:00h – Break / Visita als expositors i speed meeting

18:30h – TALLERS IV* (lliure elecció)

19:30h – Cloenda musical i entrega de certificats


* Els tallers de lliure elecció  es divideixen en dos blocs de continguts I i II / III i IV. Tots els tallers tenen una durada d’una hora excepte les opcions B i C d’ambdós blocs que tenen una durada de dues hores. Els inscrits heu de triar un o dos taller per cada bloc en funció de la durara.

* Les presentacions I i II tenen una durada de 45 minuts, tots els inscrits n’heu de triar dues.